grymt väder !

tjena,
idag har vädret vart sjukt bra ju!
vaknade med sofia bredvid mig vid 10 ;o och jag va skit trött.
Sofia åkte hem lite efter 11 och vid 12 så drog amanda och jag till torsharg och lira lite fotboll.
de va så sjukt varmt, men skönt. ska fan inte klaga nu när vi äntligen fått bra väder :D

när jag kom hem så åt alla här hemma glass så jag var oxå tvungen att ta en glass, suuuuper gott ! ;)
efter att vi va på torsharg har jag inte gjort så mycket. tagit de lungt och spelat lite fotboll med pappa.

imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. ska iaf spela match i morgon med damerna, haha lär ju faila ;)
men annars kommer jag nog bara ta de lungt och plugga för de är ju allt söndag i morgon :D
hare bra! ;*


en bild på amanda, från idag! :DDDDDD

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahahah snygg bild, vad gör jag med benen :O

haahahhaha fett stort mål verkligen ^^

Det var kul igår, måste göras om!

Puss <3<3

2010-05-16 @ 09:33:28
Postat av: Jenna

hhaha, jag vet inte? xd

de va skit stort verkligen,

jag de måste vi göra om ;) <3<3<3

2010-05-18 @ 21:48:54
URL: http://jennapaananen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0