skön dag! :D

hej,
ja jag vet. jag suger på att uppdatera -.-

idag vaknade jag vid 10 och satte på datan och lyssnade på musik medan jag fixade mig sen vid 12 drog jag och linda till stan, vi var där ett tag sen drog vi till tuna vid 2 :D vid 3 så tog vi bussen hem till mig. vi gjorde väl inte så mycket, elr ahha vi fika XD HAHAHAH! :P ja, ibland så är man tjockis.. vi åt även klass på donkan, hhaha XD (y)
men sen vid halv 5 gick vi till linda och hämtade hennes cykel och så sen drog vi till torsharg och kolla fotboll ^^

nu sitter jag här och har precis kommit ur duschen och ätit :D
imorgon är de skola och nej..inte kul! -.- men man får ju göra de bästa av de ;)
hare bra, puss! :*

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHA, är du riktigt säker på att vi åt klass på Donkan? :P<3<3<3<3

2010-05-03 @ 16:47:15
URL: http://liindastromberg.blogg.se/
Postat av: Jenna

HAHAHHAHHAHAHA, nejmen ojdå!

men klass kan ju oxå va gott ibland XD <3<3<3<3<3

2010-05-08 @ 18:39:53
URL: http://jennapaananen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0