10.07

hej !

igår va jag på gudstjänst i en och en halv timme, de va ju inte lite jobbigt att sitta där..långtråkigt som fan ! Vi skulle bära in en sten i kyrkan och sen skulle vi gå fram och lägga den på golvet och samtidigt tända ett ljus.. de gjorde vi för att få bort våra synder typ ;s ehm ja.. haha ! Efter gudstjänsten så följde sofia med mig hem, vi tog de bara lungt och kollade på Eva och Adam, haha as bra film ! man kan ju alla repliker för att man har sätt de så många gånger ! ^^ iaf sen åkte vi hem till sofia för hon skulle hämta träningskläder och såklart så missade vi bussen så vi fick skjuts av sofias pappa, haha klantiga vi är fan. Vi tränade på Friskis och Svettis.. eller som sofias lillasyster säger fläskis och svettis, haha ! :D Amanda och Emma var även med, vi körde Dans och ja de va faktiskt roligt, precis som allt annat där..som vi har kört ;s 

idag ska jag träna, haha ! kl. 12.10 så ska jag till friskis och köra Medel med Amanda och Michaela ! :D ska bli roligt, sen vet jag inte riktigt vad som händer men ikväll så ska vi dit igen mendå blir de bas med amanda och hennes kusin ! de ska bli roligt ! :D

ja som sagt så är de ju lov nu, jag känner att tiden går väldigt onödigt sakta ! mina dagar just nu är som en vecka annars, känns de som.. så sakta går de ! men de ärbara bra för då hinner jag njuta av lovet lite extra ! :D

just ja, på onsadag-torsdag så åker jag på läger med konfirmationsgruppen, vi får varken veta vart vi ska eller vad vi ska göra. vi får inte ens veta hur vi ska komma dit.. haha ! cp.. en sak vet vi iaf at vi ska göra, vi ska gå fackeltåg på kyrkogården sent på kvällen, roligt ? NEJ, jag kommer dö.. men annars kommer de nog bli roligt, får väl hoppas på de bästa ! :D

älskar er!
och förresten, herregud vad jag saknar sommaren ! jag vill ha värme och sol..
just nu är de inge roligt väder, ibland är de svinkallt så att man tror att man ska dö och ibland är de riktigt höst väder. jag vill ha sommar och sol !

måste sluta skriva nu, måste verkligen försöka få tag i Amanda som inte svarar ! "/
men ha de bra, vi hörs ! <3 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0