15.04

hej !

jag älskar fan tisdagar.. as sköna dagar ! Vi börjar halv 10 och slutar 15.20. Först va de tyska, va  bara med ett litet tag för jag och några till skulle til rektorn kl 10 och bestämma vilka gardiner vi skulle ha, haha ! som förut när vi bestämde möbler. efter de va de Engelska, hatar engelska men vi gjorde typ inget på  lektionen så.. helt okej. Vi fick sluta 15 min tidigare från engelskan och gick direkt och åt. efter llunch hade vi typ 60 minuters NO, vi spelade "sim city" och nu är Cajsa, Julia jag och Shakiba klara ! sista lektionen va idrott, roligt de vi gjorde faktiskt.

snart ska jag och michaela träna, roligt ! :D

vi hörs ! :*

                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0