15.41

hej !

riktigt skön dag idag, hade ingen lektion. eller jo.. en men då läste vi bara högt så de räknas inte :) haha ! Hela förmiddagen så tog vi kort och fixade massa med Lucia kandidaterna. imorgon ska vi rösta ! ;) roligt.. fast nä.
fick precis reda på att våran träning är inställ..inte så konstigt men, de är 10 minus nu och vi skulle ha träning 20-21.30 ikväll UTE ! ;) så jag förstår.

imorgon börjar jag halv 10, skapligt skönt ! imorgon måste jag packa tror jag för de hinner jag inte på onsdag. snart blir de säääääääääääääälen ! :D fffeeeeeeeeeeett med skoj, laget och allt ! ^^

men palla skriva, haha !
nej ska dra, ha de bra ! :*
                                                               

                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0