18.45

hej !

inatt sov jag hos danne och vi hade grymt roligt som vanligt ! Min kusin sov ju oxå där, haha fett skön hon är ! ;)
iaf, idag var de skolan.. och måndag oxå. kan de bli värre ?
har även fått reda på att de inte blir någon träning idag heller.. fan hur dålig dag kan man ha ? va faktiskt riktigt sugen på att träna ! åh, palla.. !
just nu vill jag bara att mitt rum ska bli klart ! ;) och så längtar jag till sälen ! nästa torsdag, då åker Linda, jag, michaela, amanda och sonja till sälen.. med fotbolls laget så klart med jag åker i samma bil som dom ! snacka om roligt, längtar verkligen ! :D

nej, pallar inte skriva..
ha de bra !
                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0