19.10

hej !

inatt sov jag hos Danne med, Elina, Gurra, Malin och mina syskon :) va riktigt roligt, vi gjorde tacos, kollade på film och spelade wii. Riktigt mysigt hade vi !
idag har jag gjort så gott som ingenting.. kom hem kl 1 från danne och efter de har vi bara rivit och skit här hemma.. vi ska bygga ett till rum, åt mig :) haha, ikällaren för då kan jag ha mer kompisar utan att störa dom andra som sover, ganska najs ! så får jag även bestämma exakt hur de ska se ut, inte illa ! :D 

imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på, har egentligen träning men har skit ont i mina benhinnor så ska inte träna.. :( får trotts allt komma på något annat, blir kanske bara att ta de lungt för de är ju snart skola igen -.-

vi hörs senare ! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0