19.57

hej !

har helt och hållet glömt och skriva ! just nu sitter jag här med vendis i knät.. hundvakt, hon är sjukt busig. man blir ju nästan trött på henne för hon jävlas med Ella ( min hund ). ikväll ska jag till Danne om jag inte hittar på något annat, Elina är där så vi kommer ha roligt ! som  vanligt :D

idag var de skola och jag sov hos sofia inatt och vi somnade sent och försov oss..men vi kom ju i tid och allt ändå ! I Skolan va jag jätte trött..efter skolan så åkte jag, mamma och pappa och köpte ny säng till mitt nys rum. börjar hända lite saker nu ! På onsdag kommer någon snubbe och tapetserar, älskar min tapet.. iaf som den va på bilden ;)

men vi kanske hörs senare, måste fixa sakerna till danne och så.. han kommer nog snart tror jag !
hejdå ! <3

                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0