grym dag !

hej !

dagen har varit grym ! De började med att vi va på hargen och hade fem kamp typ.. Stoppa penna i flaska, ägg i  sked, äpple i hink, äta mariekex sen blåsa upp balonger, stoppa så många mashmellows i munnen som de går och springa slalom med bindel efter att ha snurrat ! Jag fick Springa slalom med bindel, jag sprang åt fel håll och in i väggen XD sen fick jag blåsa upp balonger efter att ha käkat mariekex och så fick jag ta upp äpple ur hinken.. dränkte hela huvet ! :)
"fem kampen" vi gjorde så va de 6 olika lag. Röd, svart, blå, vit, föräldrarna och skalman ! :) föräldrarna bestod av några föräldrar som hade clown peruker och laget skalman bestod av våra riktigt gryma tränare som hade klätt ut sig till t.ex. kissie och blondin bella ! :D
efter allt i hargen så åkte hela laget ner på stan för att äta på ming, mums! va även lite jobbig, några i laget berättade att de skulle sluta eller byta lag, sorgligt ! Vi är verkligen en familj så är lite jobbigt när någon lämnar familjen !
tränarna delade även ut några priser, till mig, daira och linda tror jag de va. Linda fick pris för att alltid peppa alla och stötta alla, Daira fick pris för ha ställt upp som målvakt nu när michaela varit skadad, Jag fick de för att ha varit på alla träningar förutom på dom då jag har varit bortrest. haha, jag har tränat oavsett om de har varit 40 grader eller 40 minus.


    svarta laget                          vita laget                           blåa laget                    röda laget


tränarna ;)

föräldrarna och tränarna !


så sjukt rolig dag, en dag jag sent kommer glömma ! :D

Världens bästa lag, älskar er ! <3

gothia


Kommentarer
Postat av: Amanda

Älskar oss <3

2010-11-14 @ 22:34:09
Postat av: Jenna

säg någon som inte gör ;)

2010-11-14 @ 22:42:04
URL: http://jennapaananen.blogg.se/
Postat av: Linda

Skicka bilderna!

Jag älskar oss, grymt mycket!<3

2010-11-16 @ 14:51:35
URL: http://liindastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0