myskväll !

hej !

idag har jag vart på guif matchen, guif vann såklart ! efter matchen så gick jag, amanda och linda till något kebab och pizza ställe och käka. sen kom michaela och jossan dit. vi bestämde oss för att åka hem till linda och bara kolla på film och umgås. de gjorde vi oxå, kom hem därifrån vid 1 och efter de har jag bara sutit vid datan !


haha, linda och amanda ! :D

imorgon blir de fotbolls avslutning med laget, ska bli roligt för de är jätte många som ska sluta så sista gången hela laget är tillsammans "/. vi ska först va i torshargs hallen och förmodligen spea mot föräldrarna sen ska vi ut och äta på ming ! hopppas de blir roligt, lär ju bli de med vårat lag !! :D

men ska sova annars orkar jag aldrig upp imorgon..ska upp 11 -.-
men aja, vi hörs ! ha de bra :*

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej usch jenna för bilden!

2010-11-14 @ 11:19:53
Postat av: Jenna

nej, skit söt ju !

2010-11-14 @ 11:22:51
URL: http://jennapaananen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0