skolan imorgon..

hej !

helgen har varit bra !
i fredags efter guif matchen så va jag hemma ett tag sen drog jag till Erik, där Danne och Poven var. Vi kollade på film, typ 6 st om inte mer. Vi somnade 9, på morgonen och vaknade halv 10.. var ju inte lite trött ! Kul hade vi iaf ! :D haha !

idag har jag.. (hemligt) hahaha !  ;) de får ni reda på på fredag eller kanske torsdag ! :D

pallar inte skolan imorgon !! ;o haft lov i en vecka ju..kunnat sova hur mycket jag vill, inte behövt tänkt på plugg eller något. men nu börjar de igen, helvetet. haha, bara bita ihop och göra deman ska. är ju lov om 6 veckor -.- och på fredag har jag utvecklingssamtal ! ;o men de kommer gå bra, hoppas jag ! :D

ska kolla på tv nu, vi hörs ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0