18/10 - 31/10, 2009

för exakt ett år sen igår så satt vi på planet påväg till USA och för ett år sen just nu så var vi i New York.
Oförglömliga minnen, bästa tiden i mitt liv. Någon jag verkligen aldrig kommer glömma ! 2 underbara veckor i USA med en schysst brud, Linda !
Linda och jag va verkligen i 2 grymma familjer, familjerna Johnson och Stribling !
vi åkte ju som sagt till USA för att träffa NWA lightning 95 och 96 lag. väl i USA så blev de mycket träning som väntat med både NWA tjejerna och utan, vi hade en  tränare från bracilien där som tränade oss och deras sätt att träna var mycket annorlunda från våran.. t.ex. deras uppvärmning var att springa 20 varv runt planen ibland medan vi sprang 2-3 varv (a) lite skillnad. USA redan var en grym upplevelse och jag hoppas verkligen att vi åker dit snart igen ! 

saknar familjerna Johnson & Stribling ! <3 





usa  

MISS U GUYS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0