20.34

hej !

inatt sov jag och Cajsa hos Niclas med Erik. Va faktiskt riktigt roligt ! Vi somnade vid 3 tror jag. Men jag vet aldrig när jag somnade, sov inte alls mycket men jag halvsov typ hela natten. Vi kollade på Paranormal Activity, de va bara jag och Cajsa som kollade på hela. Erik och Niclas var fett fega, dom gömde sig bakom kuddar typ hela tiden ! XD
Vi vaknade vid 9 men vi låg i sängen till 12, efter de har vi legat och segat och bara kollat på flera filmer hela dagen. Men när vi kollade på Tv sen så somnade jag såklart -.- skit roligt ! 

Kom typ precis hem och nu är jag fortfarande skit trött så blir väl att sova tidigt ikväll.
vi hörs, hejdå ! :*   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0