21.03

hej !

jag packade faktiskt upp mina saker tillslut, med lite musik går allt bra ! :D
haha, annars har jag bara sutit vid datan..just nu lyssnar jag på musik och kollar lite på Robinson samtidigt.

imorgon vet jag inte vad som händer, men skola blir de iaf. Vill helst inte sitta hemma och rutna så funderar på att fråga någon om den vill hitta på något, vet inte vem men vafan imorgon vet jag ;)

men ska dra och borsta tänderna och sen lägga mig i sängen om... ett tag för att sova. Inte de minsta trött men man kan ju alltid försöka men blir väl att messa. påtal om att messa förresten, när jag ska på konfirmations läger så får vi inte ha med oss mobilerna ! JAG KOMMER DÖ :( men iaf, på sista lägret får vi ha de men eftersom linda konfirmerade sig förra året så vet hon ju hur de är och hon sa att de inte fanns någon mottagning på de stället vi skulle ha sista läger ! haha, fast.. om man stod vi flagg stången så fanns de mottagning, så där kommer jag hålla till ibland.. 

hörs i morgon, sov så gott ! ;* 

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, om de nu är så att ni ska till samma stället som vi var på under sista lägret ;)

Det var fan fett fint/mysigt där! ;)

Paddla kanot och skit kunde man där! (y)<3<3<3<3

2010-10-23 @ 19:03:40
URL: http://liindastromberg.blogg.se/
Postat av: Jenna

haha nej men iaf ! :D

hoppas de är samma ställe då ;) <3<3<3<3<3

2010-10-23 @ 20:22:29
URL: http://jennapaananen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0