borta bra men hemma bäst !

hej !

rubriken säger allt... nu är jag hemma, hem ljuva hem ! ;) riktigt skönt att vara hemma faktiskt, fast jag har haft  de grymt bra därborta i finland ! Träffat släkt, nära och kära. 

Under dom två veckorna jag var borta så har jag träffat släktingar ( på pappas sida ). Släkten på pappas sida bor i Kinnula i finland, haha ! De bor 2000 personer där, feta hålan ju ! I torshälla bor de 10 000 och jag tycker de är litet men i kinnula trivs jag..alla känner varandra och alla hälsar på alla, riktigt litet och mysigt. de är så de ska va ! 
Jag träffade även min kusin Hugo för första gången och jag kan ju lungt säga att man blir ju nästan kär.. världens sötaste unge.. och då menar jag verkligen de ! hur sör som helst ! :D 



ja när vi kom dit så va de ju bra väder, soligt och ganska varmt..men efter drygt två dagar så var de inte så soligt längre, utan de såg snarare ut såhär då..


dålig bild, men de vaa 10 cm snö, -10 och snöstorm.. ganska mysigt ändå bara att man trodde att taket skulle flyga av ibland ! ^^


HAHAHHAHHA, jag gjorde en snögubbe XD men erkänn..den är fett snigggg ! ;)

     
    ( Tuikku )                           ( Hessu )

Tuikku och Hessu är några i min släkts hundar ! grymt söta och snälla ! (a)



lite ihop tryckta bilder men vafan, de får ni leva med ! ;) HUGO sötaste ungen ! :D



bilder på några släktingar i finland som jag har närmast kontakt med + några fler som jag inte har bild på.
först är de; Heikki & Hilka, Aulis ( Aku ) och Gammel farmor Elli.

Min gammel farmor är grymt cool, jag lovar ! Hon är 90 bast och är så jävla cool.. sjukt fan !  ;)



haha ja och lite slump biler, jag hade iaf 2 grymt bra veckor !
hoppas nu också hade de bra !

vi hörs, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0