snöö ! ^^

tjena !

haha de är snö ute "/ inte roligt med tanke på att jag har inte köpt nya vinterkläder så jag har förra årets förtillfället (a)

Men snart ska jag gå, börjar kl 8 på edvardlund med träslöjd ! hatar att ha träslöjd där, andra gången ju ! suuuger :(
Fredagar är vanligtvis sköna men nu känner jag att de är den inte idag, kollade på schemat och vi har typ bara NO, SO och matte -.- kanske inte så roligt men.

Förresten på NO:n så håller vi på med ett as rolig område "future city" heter de typ.. först ska man skissa sin stad (man arbetar i grupper) och de har vi gjort så nu vänar vi bara på att ett spel ska komma. Där ska vi  bygga våran stad på spelat, de hette typ "sim city" om jag minns rätt (a) Sen när vi har gjort de på datan så ska vi göra de i verkligheten, fast alltså av typ mjölkpaket och så.. fett roligt faktiskt. men just nu är de inte roligt för alla är klara och spelet kommer ju aldrig "/. JUSTE ! sen  tävlar man typ och den klass som vinner, vinner 25 000 :- haha, inte illa ! :D

men nu måste jag gå, hej då ! :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0