tingsrätten

hej du !

sitter här och ska väl snart gå till bussen. ska vara utanför tingsrätten 8.50, Klassen ska till Tingsrätten idag, först ska vi kolla på en misshandel och sen en stöld. Ska bli roligt faktiskt, eller roligt vet jag inte men intressant iaf !
efter de blir de skola som vanligt och efter skolan så ska jag och Linda åka ner på stan och ta en fika sen hittar vi väl på något. Ikväll blir de min första inomhus träning för i år, ska bli skönt att träna har ju inte tränat på 2 veckor "/ haha, skapligt hemskt. Känner mig som ett fetto för i finland så fikade vi hela tiden hoås alla släktingar så jag tror jag väger runt 500 kg ;)

men ha en bra dag så skriver jag när jag kommer hem !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0