15.24

hej,
sitter här och kom hem för 1 timme sen. hatar måndagar, allt går så himla segt ! men tillslut så slutade vi och så gick jag hem. väntar på att mamma ska komma hem för vi ska till stan eller tuna och köpa saker till Lauren & Holyn som vi ska skicka iväg ! ikväll blir de träning med damlaget, utan amanda och linda men linda förljer med och kolla ;)

i helgen sov jag ju hos amanda, jag och linda. efter macthen på lödagen så va vi jätte trötta och riktigt sega så vi tog de lungt, hyrde film och bara pratde. vi hyrde filmerna, Fish tank & Baksmällan. Fish tank va en sjuk film som va lite konstig men den va helt okej och baksmällan har jag sätt ett par gånger men den är ju skit bra och bara för rolig så den kollade vi på och garvade ! 
men nu kom mamma hem så nu ska vi dra, hejdå ! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0