15.36

hej,
ledsen att jag inte skrev i söndags fast jag sa de men då va jag ju med linda och amanda och sen efter matchen så åkte vi direkt hem till mormor och åt. sen va klockan ganska mycket och tänkte inte på att jag skulle skriva. men igår så va de skola och skolan är ju helt okej eftersom jag inte hade någon lektion XD. jag, Sofia och Anna gick runt och berättade för alla på högstadiet om hur skolvalet skulle gå till, på kvällen så  blev de träning och jag säger bara en sak, jävla mygg !! inte kul fan..idag började jag 09.25, jag hade ställt mitt alarm på 08.30 men jag låg i sängen och väntade på att klockan skulle ringa ;o hahah ! dagen va helt sjuk.. på morgonen så hade vi redovisning för 4;orna och de gick faktiskt bra. haha, fett söta ungar iaf..

ikväll blir de träning, hoppas de blir med laget och inte med damerna. va så himla länge sen vi tränade med laget, saknar de faktiskt ! (a)
nej nu ska jag sluta skriva och göra något vettigt, skulle egetligen göra matte läxan men nej, glömde den i skolan.. -.-

hejdå ! hörs ikväll, de lovar jag ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0