20.46

tjenäää !

idag va jag på torshälla marknad med mamma och syster. haha, lite löjligt dedär.. "/
men utöver de har jag knappt gjort något, va hos farmor nu på kvällen med pappa. Vi pratde om när pappa och farfar ska till finland i oktober och att jag ska med !! :D 
så.. jag ska till finland mellan den 6-19 okt. ganska najs, har inte vart där på 3 år, alltså inte träffat mina släktingar på 3 år :( men nu jävlar ska jag umgås med dom i 2 hela veckor, skapligt najs ! 

just nu sitter jag och lyssnar på musik, pratar med lite folk på msn och kollar på tv..samtidigt som jag skriver här och gluttar runt lite på fejjan. egentligen skulle jag ha målat hela dagen idag, i dannes lägenhet (danne är pappas kompis) men eftersom dom inte blev klara med att tejpa allt så får dom skita i min hjälp för imorgon ska jag träffa linda och amanda och vi ska kolla på killarnas match sen ska vi väl ta en snabbis på marknaden, käka någonstans och sen på kvällen har vi match ! NU JÄVLAR  SKA VI KROSSA DOM, TAGGA TJEJER ! ;D

nej nu ska jag sluta skriva och fortsätta nörda data och tv ;)
ha de bra, så hörs vi sen ! <3




 åh, min super söta..släkting som jag inte har träffat än :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0