14.09

hej !
igår tog jag och min lillasyster upp studsmattan, lika bra.. inte för att någon hoppar men ändå haha ! ;) Jag mötte även upp Amanda L och vi åt på slagsta glass innan vi cyklade vidare till stan för att träna, när jag kommit hem träffade jag Amanda J haha och vi gick hem till Linda ett tag och bara pratade lite.
Just nu sitter jag hät och har faktsikt pluggat hela dagen ;) Först NO, har komplettering för mvg som ska vara klar innan sommarlovet haha och sen idrott. Vi skriver träningsdagbok, så jag gjorde klart de eller jag är snart klar :)
Vet inte vad som händer idag, ikväll är de iallafall fotbollsträning. får väl vänta på att mamma ska komma hem, justt ja ! Jag ska förbi Studio sexton till min syster, hon måste klippa mina toppar hahaha ! ;)
aja, vi hörs !
haha, bild på sanna och mig från konfa lägret ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0