22.33

hej !
skrev aldrig igår men först var jag i skolan sen åkte jag och träna direkt med Linda, Amanda, Nico och Alice :) Så hade fullt upp igår.
Idag har jag vart i skolan och nu på kvällen hade jag match, mot dunker. Vi förlorade tyvärr men vi spelade jätte bra och hade passningsspelet ! Skit bra tjejer :D
Nu har jag precis käkat lite B&J, fyfan vad gott !
Har egentligen inte så mycket att säga men ska väl kolla på Talang nu eftersom jag miassade det och även Världens bästa hotell, de  var ju några dagar sen men jag har inte haft tid så de ska jag göra ikväll :)
jaja, vi hörs sen ! kom på att jag måste skriva i "träningsdagboken" haha, uppgift i skolan. Man ska skriva om sin träning under 3 veckor, så 2 veckor kvar ! :D
Kanske skriver senare, innan jag lägger mig ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0