taken

hej !
igår va de en lungn dag, tog bara de lungt nästan hela dagen. kan vara skönt ibland :) På kvällen kom Emil och Pontus hit och dom sov även här. Idag drog dom strax innan två, för jag och alla andra i familjen skulle bort klockan två så. Vi var hos mina föräldrars kompisar, eller ja deras söner är mina barndomskompisar så ja :) haha ! Riktigt roligt hade vi iallafall, skratta mycket gjorde jag verkligen ! Inte ofta man träffar dom så :)
just nu sitter jag iallafall och kollar på "taken" som kommer på tv. Har sätt den minst hundra gånger, sjukt bra film bara att man kan hela utan till "/
jaja, nu ska jag väl lägga min i sängen och fortsätta kolla på filmen.
ha de bra så länge ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0