Torsdag 28 april

FAAAAAAAAAAAAAAAAN !
jag hade skrivit ett skit långt inlägg men nej, de försvann bara ! JÄVLA SKIT !!!!!!! :(

men hej iallafall !

har inte skrivit på en hel vecka, jag vet. Men torsdag-måndag hade jag fullt upp, vart knappt hemma och om jag va hemma så var de någon här med mig.. så ja. hoppas ni förstår att jag inte har haft tid :)
skolan började även i tisdags, jobbigt. just nu känns de som om jag har ganska mycket jag måste göra, tråkigt nog :( betygen sätts om en månad och jag vet intre vad. klockan 18-21 MÅSTE jag till elfolk ikväll, gökstens 9:or har UET mässa och vi måste komma, de är obligatoriskt :(

snart är de helg men inte vilken helg som helst utan valborg. Vad ska ni göra på valborg, några planer ? Jag ska träffa tjejerna och bara umgås, vet inte riktigt vad vi ska göra men :)

dagen, jo den har vart helt okej ändå bara att jag har haft sjukt oni i magen (som vanligt) och vart skapligt trött.

Exakt om två veckor så fyller jag år, ganska sjukt ! :D

aja, helt ärligt så orkar jag inte skriva nu eftersom jag precis hade skrivit klat heeeela inlägget när de försvann, jävla skit.. sur jag blir.
nu får de räcka för den här gången så hörs vi snart, de lovar jag ! ;)

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0