15.51

hej !
idag har de inte vart som vilken måndag som helst, utan idag fyllet min älskade vän Linda !!!!!! :D Hon blir hela 16 år och får börja övningsköra, akta er ;) haha !
men skolan  var väl helt okej idag, har skrattat hela dagen och imorse höll  jag på att somna om flera gånger för att jag inte ville gå upp "/ men, tillslut så kom jag upp och gick till skolan.
Snart ska jag väl ta och gå över till Linda, så otroligt lång.. några hundra meter ;)
ikväll blir de träning, lite jobbigt för jag har träningsvärk i mina lår, så sjukt jobbigt :p
hinner inte skrvia ikväll eftersom träningen slutar så sent, ska sluta skriva nu, vi hörs imorgon !
GRATTIS GUMMAN, HOPPAS DU FÅR EN JÄTTE BRA DAG ! :*
älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: LInda

Ååh jenna, vad gulligt! :)

Tack, jag älskar dig! :)<3

2011-02-07 @ 16:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0