18.25

hej !
har inte skrivit på hela dagen, tror jag?
Vaknade vid tolv och gick dirket upp och åt frukost för jag var riktigt hungrig. Sen var jag duktig och stäade mitt rum eller ja, jag började i alla fall att städa men sen åkte pappa, jag och mina syskon och fixade lite saker, bl.a tuna och skiren-kvicken haha :) Sen städade jag klart mitt rum och nu är mitt rum rent och fint, skönt !
Nyss så åkte alla i min familj iväg. Mamma och pappa skulle till någon kompis och då vet man aldrig när dom kommer hem och mina syskon åkte till Danne för att vara hundvakt så nu sitter jag här helt ensam.
Ikväll ska jag väl kolla på melodifestivalen och försöka att fördriva tiden på något sätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0