19.24

hej !
inatt sov jag hos Danne, därför jag inte skrev något igår kväll. Men Sofia åkte i alla fall hem igår stracks efter sex, då jag åt och pluggade innan Danne och Elina kom och hämtade mig. haha Elina och jag kollade på något skräckfilm, som vanligt. Vi ska alltid kolla på skräckfilmer, men den vi såg igår va faktiskt riktigt läskig och jag brukar inte tycka skräckisar är så läskiga haha, men de va den !
idag har jag vart i skolan, äntligen fredag säger jag bara.. så otroligt trött hela tiden. Men jag ser inte fram emot nästa vecka, 3 prov och en inlämningsuppgift :( jobbigt !
Idag har jag väl inte gjort så mycket mer efter skolan, Jag och min lillasyster var faktiskt duktiga och gjorde tacos till oss här hemma idag haha.
ikväll blir de väl bara att ta de lungt, imorgon blir de kyrkan kl 10-14.. tråkigt nog menmen.
vi hörs senare ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0