20.44

hej !
idag har jag vart i skolan sen har jag var och tränat med Linda. Skolan idag var väl helt okej bara att vi har massa plugg den här veckan.. veckorna innan lov är inte roliga :( då är de alltid massor, alla områden avslutas och prov eller inlämningsuppgift på allt..
aja, imorgon blir de i alla fall en plugg dag för mig och träning på kvällen. Har nämligen so-prov och en del i matten på onsdag så.. kan typ ingenting på so:n heller så.
just nu sitter jag och kollar på familjen annorlunda, har inte sätt det på skit länge, inte för att de gör något men. På måndag kvällar har jag ju alltid fotbolls träning men den blev inställd eftersom det är 16 minus ute och vi har ute träning, lite tråkigt ! :(
jaja, ska väl ta och kolla på tv nu och senare blir det att sova, skönt !
vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0