Dag 16 – Något jag älskar

något jag älskar..
finns mycket jag älskar men jag har valt just fotbollen den här gången bara för att jag älskar de så otroligt mycket.
Jag började med fotboll när jag var kanske 6 år, tror jag. Jag började i TNIS f96 lag men de var nästan bara lek och stoj där så jag gick efter ett tag över till TNIS f95 lag. Där jag vart hela tiden nu. Det har hänt mycket i vårt lag, för något år sen så slogs vi ihop med 96 laget för att dom inte hade något lag, så vi spelade i två serier vilket betydde, mycket match. Eftersom vi slogs ihop med dom så fick vi börja om från början med allt, spel och själva snacket på plan. Innan vi slogs ihop med 96:orna var vi helt enkelt bäst och vann. Eftersom vi fick börja om på nytt senare så gick de inte lika bra men vi kämpade på och allt gick helt okej.
För ett år sen, tror jag det var. Då fick vi nya tränare, Rahman och Benny. haha, härliga snubbar dedär. Vi utveklades otroligt mycket under den tiden men nu..
ja, nu har vi precis gått över till damlaget och många från vårt förra lag slutade pågrund av de. Jag och några till kämpar och tycker det är riktigt roligt för de är de verkligen.
Vi som är kvar från förra laget spelar i div. 5 damlaget med några andra från damlget, vi sammarbetar och är egentligen ett stort lag bara att vi från såkallade U-laget spelar i en egen dam serie :)
jaja, nog om de. Fotboll är så sjukt roligt och jag vet inte riktigt vad jag skulle göra utan de..
Alla underbara minnen med laget ;
- Åland 07
- Gotland 07
- Gotland 08
- Serieseger 08
- USA 09
- Gothia 10

Oförglömliga minnen! Alla 12097318273 träningar, 91203 cuper och allt! Oförglömligt..
gothiagothia
- världens bästa lag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0