looooooov !

hej, äntligen lov !
nu har jag vart hemma ett tag, sista lektionen var matte. Matte prov, kändes faktiskt bra ! :) När jag var klar med matte provet och skulle gå hem, när jag kom ut kände jag hur tung jag va i huve. fan vad jag hade tänkt asso ;)
ja, idag är de i alla fall fredag och det är lov ! fifan va skönt ! :D Ska kanske hem till Linda sen med Amanda haha, inte säkert men kanske ;)
förresten, mitt MSN konto är spärrat.. va äre här för skit? igår eller i förr går när jag skulle logga in så kom de upp att de va spärrat för tillfället och har vart det i någon dag nu.. fan vilket skit. :)
haha, jaja. hoppas de fixar sig.
orkar inte skriva mer nu.
vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0