00.18

nu är jag hemma.. eller de har jag var tett bra tag och ska jag vara helt ärlig så tyckte jag filmen va urkass, alltså narnia. inte min typ av film. såååååååååå himla overkligt och ja, jag vet inte vad. men vad gör man inte för tjejerna ? jag hatar egentligen narnia men tjejerna ville se den så ! jag hade iaf en super trevligt kväll med dom, precis som vanligt. alltid roligt och mysigt ! älskar er tjejer ! :*

men iaf.. när jag kom hem så kollade jag på slutfilmen av prison break " the final break" heter den, den tog precis slut och fy vad sorgligt.. de är inte roligt att de slutet. riktigt hemsk, man sitter helt tårögd ! Så nu har jag sätt alla prison break säsonger ännu en gång och dom är lika bra varje gång kan jag säga er, har ni inte sätt de så kolla på de, de är de värt !
nog om de, man blir ju bara ledsen när man tänker på slutet så.. ja, nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. har ju kollat klart på prison break så får väl ta och kolla på någon film, om jag hittar någon bra !
men vi hörs ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0