16.17

hej !
har inte skrivit på ett tag men nu så.. i måndags hade jag inte tid att skriva för jag drog till linda direkt efter skolan och sen kollade jag på våran träning och kom hem sent. har inte fått träna, har ont i halsen. men idag så blir de träning, har fortfarande ont och så men kan ju inte bara sitta här hemma.. "/
igår tog jag det bara lungt, mina kusiner, danne och farmor kom hem till oss för att kolla resa till italien i sommar. där min faster ska gifta sig,  så de ska bli roligt !
idag har jag vart i skolan och de va en skön dag fast jag brukar hata onsdagar men vi hade vikarie hela dagen så.. ;) har precis städat mitt rum, kände att de behövdes. ikväll blir de ju som sagt träning, karate och sen fotboll efter de ! roligt, har inte tränat på några dagar så ska bli skönt ! :D
vi hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0