17.18

ja, nu har jag skrivit klart min deckare som ska lämnas in på fredag tror jag? :) är ganska nöjd med den faktiskt. hoppas att davorka tycker om den bara ;) haha, mamma och pappa drog precis till affären så nu tog jag tvn här uppe. kommer inte ett skit på tv men haha !
förresten, idag på öppet hus varr de sjukt tråkigt. först hade jag träslöjd 9-10. sen "fika" och stå och presentera elevrådet med sofia i en timme.. vi gjorde ju verkligen de ;) sen hade vi so i knappt en timme sen fick vi dra hem! ganska skönt andå, med tanke på att vi får ledigt nästa fredagen. MEN.. jag ska på konfirmations läger den helgen. lördag-söndag på typ världens ände -.- fan va kul ;) fast..
nej nu ska jag kolla om det kommer något på tv sen.. ja.
vi hörs ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0