21.30

hej, sitter här med tandborsten i munnen och kollar samtidigt på handboll på tv. idag var de skolan och jag är så trött på skolan, alla lärare är ju så jävla tjuriga.. inte kul ! efter skolan så gick jag och linda till henne och fixade lite sen gick vi vidare till amanda och fikade eftersom hon fyller 16 år, GRATTIS AMANDA !! :* efter att vi vart hos amanda tog linda och jag bussen till friskis. Vi skulle kört spin/skivstång med nej.. de va fullt och de gick inte att boka på datan så vi körde ett medel pass. riktigt roligt ! Bussen var även sen när vi skulle in till stan, surt ! imorgon blir de linda igen och på kvällen blir de möte med fotbollen och karate !
nej nu ska jag sluta skriva och lägga mig i  sängen och kolla på tv. har även ont i magen, hoppas att de går över snart.. riktigt jobbigt ! :(
vi hörs ! :*
GRATTIS AMANDA MIN HJÄLTE ! hoppas du haft en underbar dag och att du uppskattade presenten du fick ! :D
puuuuusssssss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0