21.38

oj.. har inte skrivit på ett tag, men nu är ju skolan igång och allt rullar på son vanligt. dom senaste dagarna har jag tillbringat med amanda och linda, sen varje kväll har jag tränat så har inte blivit av att sitta vid datan. nu har jag precis kommit ur duschen efter att ha tränat ! imorgon blir de fullt upp så skriver nog inte imorgon, ska nämlpgen först till skolan sen drar mamma och jag direkt till tuna för att köpa present till snyggingen sanna ;) och kvällen komer jag tillbringa hos sanna med sara och sofia, mysigt !
och vet ni? på lördag ska jag till skolan, sjukt fan ! vi har öppet hus, som om någon ens vill komma.. fett onödigt -.-
aja, nu ska jag sluta skriva och lägga mig i sängen och kolla på tv. har inte lyckats att somna tidigt än så är skit trött hela tiden i skolan, inte bra så ikväll blir de en tidigt kväll, förhoppningsvis !
vi hörs ! :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0