22.07

tjena, nu var de ett tag sen. men jag har haft fullt upp och jag har varken sovit hemma eller knappt varit hemma på två dagar så ni kanske förstår varför de har blivit som de blivit. men ta de lungt, snart får ni reda på vad jag har gjort. jag har nämligen haft skit roligt de senaste dagarna !
kom precis ur duschen iaf, har tränat.. fyfan va skönt de va ! har inte tränat på 3 veckor eftersom först var jag sjuk och sen blev de jul - nyårs uppbehåll..eller vad de nu heter ;s. iaf jag kände mig som en hösäck efter att inte ha tränat på så länge så de va riktigt skönt med ett pass karate med ett super underbart lag !
Nu måste jag upp och äta för jag var redan hungrig innan träningen så jag tränade med tom mage, inge bra.. tror jag svimmar snart så bäst att jag springer och äter nu. men vi hörs snart ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0