<3

så nu har jag ätit och gjort lite annat oxå. var verkligen vrålhungrig ! skit samma, vem bryr sig om jag är hungrig..mamma kanske men aa ? :s
nog om de. måndag - tisdag så sov jag hos danne med elina och vi kollade på film och bara softade, riktigt skönt dedär ! på tisdag morgon så fick jag skjuts till tågstation kl. 9.35, skapligt trött ! På atationen träffade jag Linda och Amanda, vi tog tåget till västerås och shoppade. helt jävla dött där fan, sjuuuuukt ! eller aa, vi 2 så kom de några människor som hade skaffat sig ett liv haha. Vi gick runt där och jag hade vidrigt ont i magen så jag ville egentligen bara lägga mig mitt på golvet och sova. Även fast jag inte var på bästa shopping humöret så hittade jag gasnka mycket.. hittade typ, ett linne, en t-shirt, två blusar, en kavaj och tre par trosar. tror de var allt, minns inte riktigt. Vi tog iaf tåget hem 15.35 då vi var helt slut, vi var verkligen hur trötta som helst..
På kvällen sen va de bara att bege sig av till Sofia för att fixa lite innan vi skulle dra ner till stan med tjejerna och äta. Vi kom hem  vid 23 och vi hade verkligen haft en toppen kväll, jag sov även hos sofia. Sofia och jag kollade på film hela tiden,  vi va ganska trötta.. när vi vaknade så fortsatte vi kolla på film till kl 5 då jag drog hem.
bild på oss tjejerna som va på ming, riktigt mysigt och dom som jobbar där är ju bara för söta ! (a)
just ja, vi åt på ming för att fira Eve. jag tyckte kvällen blev hur lyckad som helst, även dagen !
fler bilder kanske kommer senare, inte just nu iaf !
vi hörs, ha de bra ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0