brudarna :*

hej !
har precis ätit, nu sitter jag här och lyssnar på musik. Gårdagen och idag har vart toppen ! tjejerna är grymma, igår kväll hade vi så sjukt roligt.. haha, att inte alla ni var med och fick ha lika roligt som vi, för en sak är säker.. ingen hade lika roligt som oss ! ;) Vi somnade redan efter 2, alla var skit trötta, riktigt övertrötta. Sofia drog igår kväll vid 23, lite synd ! :( Men Sara och Sanna var fortfarande kvar och fifan vad roligt man kan ha..
Vi vaknade konstigt nog vid 9 och var skit pigga, vi låg och pratade och lite så. Sanna drog vid 12 och Sara och jag gick och åt frulle ;)
idag har Sara och jag spelat kort, spelat wii, kollat på film och skrattat ! :)
kommer förmodligen bilder senare, när jag fått dom av Sara ;)
Ikväll vet jag inte vad som händer, händer inget så blir de en slapp kväll, så sjukt trött !
men vi hörs ! <3
hehe, en otroligt snygg webbcam bild från igår på sara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0