film..

ja, nu har jag precis kollat på göta kanal 3, som kom på tv. sämsta av alla göta kanal om jag ska vara ärlig, har sätt den förut men de va ett tag sen så jag kom inte inte ihåg hur den va, men bra va den iaf inte. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. pappa och jag tog en promenad och hyrde filmer lite tidigare idag men fanns ingen jag ville se så han tog sina skit filmer, ska väl kolla om någon av dom är vettiga att se annars blir de någon annan film.
känner att jag måste försöka komma i säng lite tidigare snart.. skolan börjar ju tråkigt nog på tisdag och jag ser verkligen inte fram emot de, usch nej! ikväll ska jag iaf försöka somna lite tidigare, fast bara lite.. om de går.
nej, nu ska jag leta efter någon bra film.
vi hörs ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0