03.16

hej !
har inte skrivit på några dagar men jag har inte haft tid.. :)
Igår så va jag, Linda och Michaela och bowlade, sen åt vi en fet kababtallrik. Efter de gick vi hem till mig och kollade på film och bara va och så sov dom här inatt :) idag har jag vart med Linda och Michaela på förmiddagen, Sen hade fotbollslaget möte för att snacka spel och så :) efter de har jag träffat sofia och halv sju så hade Sara, Sofia, Julia, Becca och jag bokat bord på Akropolis för att käka och fira becca ! riktigt trevligt haha, sen har vi vart hos Julia och bara haft roligt.. kom precis hem. Är skapligt trött nu så ska väl sätta på en film som jag kan somna till :)
Imorgon har jag inga planer, vila och ut och springa.. ska väl plugga lite engelska också.
Orkar inte skriva mer nu, men vi hörs imorgon ! :D
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0