14.05

slutade tidigt idag också ! ;)
Idag slutade vi nämligen 11.30 otroligt skönt ! Men när jag kom hem så var de bara att börja plugga -.- Har SO prov på fredag och jag är inte ens klar med arbetet, men nu är jag :) gjorde precis klart de, eller ja kanske har något jätte litet kvar att fixa men de hinner jag fixa innan fredag, på lektionen ;)
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske hör med Linda och hon har lust att hitta på något ? ;)
Annars är de träning ikväll, styrka och fotboll :) Får se hur de går, har nämligen skit ont i mitt vänstra knä.. inte bra ! Gjorde illa de knät i somras och ja.. de kommer i perioder då jag har jätte ont och knappt kan gå men ibalnd känner jag inte av någonting, konstigt.
nej nu ska jag ta tag i mitt liv och göra något ;)
vi hörs :*
haha, lite gammal bild på Linda och mig men äsch.. kolla på Linda och inte mig bara :D

Kommentarer
Postat av: LInda

Asså jenna du och dina konstiga bilder på mig...jag blir tokig!

2011-04-01 @ 15:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0