16.01

hej !
idag är det måndag och det innebär skola, hatar måndagar.. då är man alltid så seg och trött, sen har man även jobbigaste och tråkigaste lektionerna då "/
Har precis pluggat NO eftersom jag ska göra klart NO-provet imorgon, jag kunde alla frågor på VG och MVG men sen var det 2 frågor på G som jag var osäker på haha, lite komiskt ;) Men iallafall, vi fick så kort tid på oss att göra provet i torsdags så vi får fortsätta imorgon :) Imorgon börjar vi halv 10, skönt ! Men jag ska till läkaren på rutin-kontroll för astman imorgon så jag går redan halv ett, bli en as kort dag :D
Men ikväll blir de fotbollsträning, inte speciellt taggad.. är helt slut i huvudet, konstigt nog :s
aja, ska kolla lite till på NO:n innan jag fastnar här ;)
vi hörs troligtvis imorgon, om inte ikväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0