18 mars och snöar..

hej !
jag skrev aldrig igår men jag hade tänkt och berätta om dagen och slänga in några bilder också! ;)
iallafall, igår var det friluftsdag, Sara, Becca, Julia och jag var  först på gympozz och sen bowlade vi med killarna, JAG VANN !!!! :D Vi hade även 4 timmars lunch därimellan så vi åt på bamboo city :)
Det var iallafall en riktigt roligt dag, än så länge.
Vi tog bussen hem eller jag och Sara hoppa av vid skolan och hämtade no saker och så var det bara att gå hem och plugga.. pluggade hela kvällen från att jag kom hem tills klockan var sju, då jag tog en springtur.. skönt ! :)
ja, idag då.. FREDAG !
men kan ju säga så att min dag inte började så bra, DET SNÖADE!! herregud de är 18 mars och de har kommit nästan 10 cm snö idag, sjukt ! jag trodde de skulle bli vår men tydligen inte ! -.-
aja, första lektionen var iallafall hk och philip och jag fick  göra kladdkakasmuffins som blev riktigt goda ! ;) efter de så var de no prov, kändes bra iallafall.. ska fortsätta på tisdag :) Sen hände inge mer intressant, en helt vanligt fredag ;)  Snart måste jag upp och äta för maten är snart klar.. tidigt ! men ikväll  har jag match och då blir de så ;) Vi möter Verdandi och vi får väl hoppas på de bästa. Vi ska ju spela ute och de är massa snö och usch ute  :( kommer nog gå bra andå ;)
här kommer lite bilder iallafall ;)
OCH VEM VANN ?! ;) haha..
inte bästa bilderna, men äsch vafan ni ser ju iallafall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0