coachingdag

Coachingdag, vet inte riktigt om jag kan kalla de det eftersom våran lärare var tvungen att gå så blev inge ;) Jag har inte jobbat någoting idag eftersom vi inte hade någon lärare "/ Klassen har mest roat sig med att spela spel på min mobil -.- och gjort allt annat förutom att jobba. Men en rolig och skön dag har det iallafall varit ! :D
Vi slutade lite efter 12 och då gick jag hem och plugga -.- Nu har jag precis pluggat klart och ska väl snart bänka mig framför tv:n till jag och Linda tar bussen in till stan och tränar med Alice och Nico, tror jag? ;)
HAHAHHAHHAAHHA !!
Matte & Sara.. riktigt snygga ;)
för vi har ju inte gjort om bilderna, NEJNEJ ! ^^
aja, nu ska jag kolla om  de kommer något på tv annars blir de väl film,
vi hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0