sååååååå..

hej !
jag har ju inte skrivit sen i lördags/söndags tror jag? Men I söndags var jag ju sjuk, magsjuk spydde som en gris för den som vill veta och jag ville bara dö "/ inte så roligt. På tisdagen var jag iallafall frisk och begav mig till skolan och avslutade dagen med ett träningspass. Under söndagen och måndagen så låg jag bara hemma helt död, kan ju säga att jag hade skapligt ont i ryggen efter de, mindre bra ! haha :)
Onsdagen och Torsdagen har jag vart i skolan och även tränat.. så har inte hänt något speciellt. så lungt, ni har inte missat något ;)
men idag är det fredag och fifan va skönt ! :D även fast jag hade en kort vecka så har jag vart otroligt trött men nu.. nu är de långhelg. Nämligen studiedag på måndag så sova en extra dag skadar ju inte precis ^^
jaja, nog om de.
vi hörs senare, nu kom min morbror och CO ;)
älskar er!
kan det inte bara bli sommar ? :D i allafall vår, palla kyla (n)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0