18.06

hej !
jag vet, de var jätte länge sen jag skrev men har inte haft tid eller ork. Har inte hänt något speciellt, bara tränat och vart i skolan.
ikväll  är de egentligen träning men eftersom jag är skapligt förkyld så står jag över idag. Hade viljat åka ner och kolla iallafall men eftersom att det regnar så är de onödigt att jag åker ner dit och bli kall, blöt och mer sjuk. Men jag åker iallafall ner till Torsharg till åtta för vi ska ha möte.
kan även säga att min mobil är inte trasig längre, fick tillbaka den idag efter att den vart på lagning. Dom bytte hela touchen och skärmen, inte illa :)
En anledning till att jag inte har några bilder att bjuda på, alla bilder har försvunnit så ledsen :(
Men nu ska jag sluta skriva och gör något haha :D
vi hörs !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0