21.43

hej !
nu var det ett tag sen jag skrev, igen.. fan måste lägga av med dedär.
aja, iallafall. Valborg va riktigt roligt, jag hade 12 st här haha och vi hade som sagt riktigt skoj. skriver mer om de när jag har bilderna och så.. :)
Igår så vaknade vi runt 12. alltså Erik, Sara, Emil Pontus och jag, dom som sov här. Halv 2 hade jag samling för jag skulle spela match så dom drog strax efter ett. Vi förlorade matachen som var mot söndertälje med 3-2, borta match också haha, för den som ville veta :p kan ju säga att de inte gick så bra för min del, ville helst sitta på bänken men icke..trodde mitt huve skulle sprängas och så hade jag ont i magen "/ Väl planerat med match dagen efter valborg (y)
nog om de, nu har jag precis duschat efter en ganska rolig träning.
Imorgon ska jag, eller aa 8D och 8B till isstadion och ha moppe dag typ, haha ;) blir säkert roligt men jobbigt -.- återstår att se. Imorgon kväll missar jag även träningen för jag ska på domarutbildning, haha jobbigt men ändå inte ;)
nej nu får de räcka,
ska väl försöka "sova",  alltså lägga mig i sängen i en timme eller två innan jag sover :)
ha de bra, PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0