helt slut

hejhej !
nu är jag helt slut. imorse ringde klockan 5.15 men orkade inte gå upp så ställde om den på 5.30 haha ! klockan 6 skulle jag och några tjejer från laget vara pådjurgåren kl 6 och jobba ! Jag var även där och jobbade igår, därför jag inte skrev. Direkt när jag kom hem från skolan igår så åkte vi till djurgården och så jobbade jag och någratjejer i köket från 16-22. Vi åkte till donken efter de och kom hem vid elva. Sen var det bara att sova efersom vi skulle jobba tidigt idag. Idag jobbade vi bara 6-10.30, inte så länge men jobbigt ändå ! "/
nog om de, mer än att ha jobbat så har jag vart hos farfar och ätit, hjälp pappa och plantera något i trädgården och gjort klart NO-rapporten, duktigt tycker jag ! :D
haha, snart ska jag väl hoppa i duschen och ikväll blir det GUIF !!!! :)
ikväll håller vi på guif, som vanligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0